16. července 2015

Astor Perfect Stay 24h - supersvětlý korektor

Ahoj všem! :)

Jestli něco ráda zkouším, tak jsou to korektory. Kruhy pod očima je třeba něčím zakrýt a i když mám své favority, tak přece jen neodolám novinkám. A jednou takovou novinkou byl tekutý korektor od Astoru. Když se totiž mkrnete na swatche, tak zjistíte, že je jedná o super světlý korektor, který jen tak v drogériích neseženete. Tak jsem sbalila kabelku a běžela do drogérie ten světlý zázrak vyzkoušet.


Balení korektoru nenadchne ani neurazí. Nápisy chvíli vydrží, ale při častějším používání po nich nebude ani stopy. Aplikátor je klasický leskový a docela dobře se s ním pracuje. Nabere tolik produktu, kolik potřebuji pod obě oči a tak nemusím zbytky otírat.


Jak už jsem říkala, tak odstín je prostě skvělý. Hodně světlý a spíše do žluta, takže by měl být ideálem na zmizíkování kruhů pod očima, které mám modré až fialové. Chválím i velmi lehkou texturu, díky které vydrží i na mé mastné pleti a neslévá se do vrásek ani po celodenním nošení.
Bohužel, i když odstín a textura jsou to, co mohu pochválit, tak to stejné se ale nedá říct o krycí schopnosti. Ona tam sice nějaká je, ale pro mě dost minimální. Korektor spíše rozjasní a prosvětlí oční okolí, takže nevypadají očí tak unaveně, ale že by zázračně skryl kruhy? To se říct nedá.
Používám ho ve dnech, kdy se mi podaří toho dostatek naspat a není tolik co zakrývat.

Celkově bych korektor hodnotila pozitivně kvůli odstínu a textuře a pokud máte velmi světlou pleť a potřebujete pořádně světlý korektor, tak jděte do něj. Seženete ho v drogériích kolem stovky a určitě Vám poslouží. Jen od něj neočekávajte zázrak. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za všechny Vaše komentáře! :)