14. července 2015

TOP 3 letní rtěnky

Ahoj všem! :)

Jestli někdy holduji výrazným rtům, tak je to právě v létě. Toto léto střídám nejvíce tři rtěnky, které Vám dnes představím i s krátkou recenzí.
Sortiment rtěnek v drogériích je poměrně pestrý a dovolím si říct, že za pěkné peníze se dají sehnat krásné a kvalitní kousky. Moje sbírečka je založena právě na drogérkových rtěnkách, které mým potřebám bohatě postačí. 



Možná víte, že červeným rtěnkám jsem se vyhýbala co to jen šlo, protože jsem žila v přesvědčení, že mi prostě nesluší. Občas jsem si  rty červeně nalíčila doma a zkoušela si na tu výraznou barvu zvyknout, ale nedařilo se mi. Až toto léto jsem pocítila nutkavou potřebu pořídit si červenou rtěnku a ihned jsem letěla do drogérie, aby mě ten pocit zase nepřešel.
Nejprve jsem přemýšlela nad červenými rtěnkami od L´Oréal, ale zase jsem nechtěla tolik investovat do něčeho, čím jsem si nebyla jistá. Nakonec zvítězila na pohled krásná a cenově přijatelná rtěnka z limitky od Alverde v odstínu Rockabella Red a rtěnka je to prostě skvělá! Ani ne příliš suchá a ani ne příliš hydratační. Odstín je dost výrazný, ale překvapila mě nadšená reakce okolí, protože podle nich mi červená na rtech opravdu sluší a i já se v ní nakonec cítím dobře. Odběhala jsem s ní celou, převážně turistickou dovolenou o předminulém víkendu, kdy se teploty šplhaly až skoro ke 40 stupňům. Neobtěžovala jsem se líčením, ale jen nasadila brýle a zvýraznila rty. Moc hezky rtěnka vypadá k jemně matně nalíčeným očím, ale nosit se dá i jen s řasenkou. Bohužel u nás už je limitka pryč a tak na ni narazíte nejspíš jen stěží, ale kdyby náhodou, tak jděte do ní! :)
Po výrazných rtech občas trochu přibrzdím a vyřádím se spíše na očích. Poté si celý look žádá méně divočiny na rtěch a to obvykle sahám po J Lo´s Nude od L´Oréal, která má ten správný nude odstín a ne odstín alá márnice. J Lo´s Nude je barva mých rtů a rty tak dělá "moje, ale stokrát hezčí". Tenhle kousek už je podstatně hydratačnější a je třeba si jí více hlídat, ale na druhou stranu díky její nevýraznosti vůbec nevadí, když jí prostě nechám jen tak zmizet a není ani znát, že se mi v podstatě ztácí rtěnka.
A nakonec samozřejmě nesmí chybět moje srdcovka. Nejraději mám rtěnky fialové, švestkové, vínové... a jednou takovou je Rimmel One Of A Kind. Pokud se mě někdo ptá na dobré rtěnky z drogérie, tak ho automaticky posílám k regálu Rimmel, který podle mě má jedny z nej rtěnek, které jsou v drogériích dostupné. Oceňuji velké množství odstínů, krásnou pigmentaci, výbornou výdrž při pití nebo jídle a hlavně cenu, která se obvykle pohybuje kolem stovky, Rimmel rtěnky prostě umí a já sama jich mám něco kolem 10 - 12 kousků ve všemožných odstínech. :)


A jaké jsou Vaše TOP letní rtěnky? :) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za všechny Vaše komentáře! :)