26. září 2015

Demracol 5 Day Stay laky na nehty

Ahoj všem! :)

O lacích na nehty toho na tomto blogu moc nenajdete, protože když se mi nějaká řada zalíbí, tak jí používám stále dokola a více nehledám. Poslední rok a něco jsem neustále používala laky od GS Stars Enamel a vyzkoušela snad všechny odstíny a také je kupovala stále znovu a znovu. S přicházejícím podzimem jsem ale zatoužila po červeném laku na nehty, který ve mě nevím proč evokuje právě chladnější a kratší podzimní dny. Když jsem tak courala po DMku a zastavila se u stojanu Dermacolu, tak bylo jasno. Taková ta láska na první pohled.


Laky 5 Day Stay jsem zaregistrovala poprvé a byly opravdu nedávnou novinkou. Celá řada obsahuje deset odstínů, ale v DMku jsem jich našla snad jen šest. Jako první jsem sáhla po sytě červeném a nakonec jsem se po prvním vyzkoušení rozhodla vrátit se i pro druhý. Ten jsem zvolila ve třpytivé fialové.


Jak už jsem asi napověděla, tak jsem objevila mé nynější nejoblíbenější laky. A proč?


Pěkné balení ještě nedělá výrobek dobrým, ale já ho ráda pochválím. Vypadá prostě hezky a čistě. Co už ale je důležité, tak je to právě štěteček. A ten je skvělý, protože je menší, užší a dá se s ním bez problémů dostat i ke krajům nehtů bez toho, aniž bych si nalakovala i prsty.



Ale to úplně největší plus je skvělá výdrž a neskutečně rychlé schnutí. Když použijete nadlak, tak tři i čtyři dny lak prostě vydrží. A vydrží neporušený. S takovou výdrží jsem se setkala jen u laků od GS, které byly tak odolné díky své struktuře, ale tyhle to dokáží taky. Dokonce i na mých poměrně slabých a třepících se nehtech. A také bleskově schnou. Za deset minut můžete dělat cokoli. Včetně mytí nádobí.

Lakovat je třeba ve dvou vrstvách, aby byla barva výrazná a pěkně lesklá. Já ještě používám Insta-Dri od Sally Hansen a to je pak lesk, jako kdybyste měli gelovky.

Celkově mohu laky jen vychválit a kromě osekaného výběru odstínů na nich nemohu nic pomluvit. K sehnání jsou jak v DM tak v Rossmanu a cena je 99 korun.

Už jste vyzkoušeli? :)

1 komentář:

  1. upřímně by mě vůbec nenapadlo koukat po lacích od Dermacolu, ale jestliže vychvaluješ výdrž a rychlé schnutí, je to přesně to, co bych potřebovala :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny Vaše komentáře! :)