17. září 2015

Maybelline báze Baby Skin

Ahoj všem!

Báze pod make-up se stala neoddělitelnou součástí mého líčení ve chvíli, kdy jsem zjistila, jak krásně dokáže skrýt póry a udržet pleť matnou. Začala jsem s bází od ArtDeco, pokračovala přes Yves Rocher a skončila u střídání Maybelline a Benefitu. Benefit se stal mým jasným favoritem, ale cenově jsme u něj přece jen někde jinde a tak jsem hledala levnější alternativu.


Tu levnější alternativu jsem našla právě u Maybelline. Srovnávat ji s Benefitem úplně nelze, protože to Benefit není, ale nepovědět si o ní pár slov by byla škoda. 
Jako první bych ráda vyzdvihla balení, protože vypadá dobře. Možná trochu dětsky, ale alespoň koresponduje s názvem Baby Skin. Mimo to u mě se pastelovými barvami nikdy nic nezkazí, pokud mi je někdo necpe v podobě oblečení (ano, ať žije černá, šedá a bílá!). 



Báze má obsah celých 22 mililitrů a při ceně kolem 220 korun je to celkem příjemný poměr. Složení sice není příroda sama, ale i přesto mi nijak nezhoršuje akné, neucpává póry a vůbec nijak jinak neubližuje. 
Báze má průhlednou barvu a gelovou konzistenci. Když ji nanesete na obličej, tak se do něj nevpije, ale nechá jakýsi mastný film. Ne lesklý, ale pleť jakoby při dotyku klouže. Zprvu mě to zarazilo, protože jsem byla od Benefitu zvyklá na sametový, ale suchý pocit. 
Make-up se na bázi nanáší příjemně. Není problém ho zapracovat do pleti, ale problém je, že si nesedne s každým. S Revlonem jsou kamarádi, protože Revlon drží snad za všech okolností, ale třeba s MUFE už si tolik nerozumí. Během dne má s touto bázi tendenci dělat mi na nose mapky a na tvářích se scvrkávat od pórů. Což samozřejmě nechci. 


S bází jako takovou žádný problém nemám. Její schopnost skrýt póry není tak velká, jako u báze od Benefitu, ale pleť zmatní a hezky připraví na následné nanášení make-upu. Jiný make-up než Revlon a MUFE nepoužívám, tak bohužel nemohu srovnávat, jestli je má problém pouze s MUFE, ale i tak je to báze, kterou si ráda koupím znovu, protože mé pleti sedí.

Pokud máte s touto bází zkušenost, jak funguje i s jinými make-upy, tak budu ráda, když mi své postřehy napíšete dolů do komentářů. :)

6 komentářů:

  1. Bázi jsem nezkoušela, makeup moc nenosím, ale vím, že hodně lidem vyhovuje :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  2. Asi by som si túto bázu nekúpila, pretože mne by bola k ničomu, ale nemôžem si pomôcť ten obal je tak roztomilý! :)
    -Čuks

    OdpovědětVymazat
  3. Asi se po ní kouknu, protože ji už chci fakt dlouho! :)
    http://anyworld0036.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Ani jsem nevěděla, že existuje.. :) Teď sem si všimla, že Petra Lovely Hair, často ve svých tutoriálech používá bázi od Dermacolu, tak bych ji moc ráda vyzkoušela :)

    OdpovědětVymazat
  5. Hezký článek :) já jsem zatím žádnou bázi nezkoušela, al určitě se časem po nějaké poohlédnu :)

    Nikys beauty blog

    OdpovědětVymazat
  6. mám jí a jsem moc spokojená :) máš dokonalý blog, přihlašuju se jako čtenář! <3:)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny Vaše komentáře! :)