6. května 2015

BarryM - Flawless MATTE Finish make-up

Ahoj všem! :)

Předem mi dovolte pár slov a kratší vysvětlení k nečinnosti blogu. Už to bude téměř půl roku, co jsem napsala poslední článek a slibovala, že se pokusím blog vést pravidelně. No, bohužel mi to tak úplně nevyšlo. Posledních pár měsíců bylo ve znamení velkých a celkem radikálních změn a na blog bohužel nezbýval čas. Momentálně trávím půl týdne doma a půl týdne o sto kilometrů dál. Pomalu zajišťuji finální stěhování a opět přišlo zkouškové, které mi dá asi celkem zabrat. A kdy je nejlepší čas vrátit se k psaní blogu? Přece ve chvíli, kdy mám tolik povinností, že potřebuji na chvíli vypustit a věnovat se tomu, co mě stále baví. :)
Za dobu mé nečinnosti jsem poctivě sledovala všechny své oblíbené blogy, nakupovala, fotila a dál pokračovala v kosmetickém "šílenství". Články bych teď ráda publikovala alesoň dvakrát do týdne, ale raději to neberte jako závazný slib. :)

Dnes bych ráda napsala pár slov ke značce, která se na blogu zatím neobjevila a tou  je  BarryM. Mnozí z Vás si ji nejspíš vybaví ve spojení s magickou zelenou rtěnkou, ale o té Vám napíši až později. Dnes bude řeč o matujícím make-upu. který jsem pořídila koncem loňského roku na e-shopu Moje šminky, který prodává pouze kosmetiku netestovanou na zvířatech. Mimo BarryM tu seženete i široký sortiment štětců Bdellium Tools a spoustu další pečující kosmetiky.


U mě platí, že jak se něco jmenuje "matující", tak to musím nutně mít. Stále totiž bojuji s mastnou pletí od make-upu očekávám, že mi pomůže pleť zmatnit alespoň na půlku dne. Na tento make-up moc českých recenzí k nalezení není, ale ty zahraniční jsou víceméně celkem pozitiviní i v tom smyslu, že největlejší odstín je opravdu dost světlý. 

Krabičku ve které make-up dorazil jsem již bohužel vyhodila. Samotný produkt je v plastové lahvičce s pumpičkou, která funguje bez problémů a dvě pumpnutí tak akorát stačí na celý obličej. 


Výsledný finish je takový polomatný a bez zapudrování se určitě neobejde. Schopnost krýt nedokonalosti mi přijde téměř nulová. Spíše jen sjednotí tón pleti a ani vrstvení moc nepomůže. Matující schopnost je nic moc. Vydrží tak dvě hodiny a poté se leskne nos, čelo, tváře a tak dále.. Můžete ho znovu pudrovat jak chcete, ale už toho moc nezachráníte. 


Odstín IVORY

I přes všechnu kritiku je ale pár věcí, který pochválit mohu. Jednou z nich je odstín. Je opravdu světlý, ale má béžový podtón, což nemusí sedět každému. Já sama dávám přednost podtónu spíše do žluta. 
Druhou věcí je nanášení. Ať ho nanášíte prsry, štětcem nebo houbičkou, tak nezanechává stopy ani šmouhy. Krásně splyne s pletí a tváří se, že ho na obličeji vlastně vůbec nemáte. 

V konečném výsledku jsem z make-upu dost na rozpacích. Jako lehčí make-up s příjemnou texturou bych si ho uměla představit na normální pleti, ale určitě ne na té mastné. Matný finish nevydrží ani zdaleka tak dlouho, jak bych si přála nebo očekávala. Krycí schopnost bych ocenila větší, aby zakryl alespoň menší pupínky nebo jejich začervenání. Občas ho použiji právě kvůli možnosti rychlého a bezproblémového nanášení, když spěchám a nechci se dlouho zabývat "roztíráním" make-upu. Znovu bych si ho ale určitě nepořídila. 

Jakou máte Vy zkušenost s tímto make-upem nebo značkou BarryM? :)) 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za všechny Vaše komentáře! :)