8. května 2015

Řasenky, které bych měla milovat...

Ahoj všem! :)

Není snad individuálnější kousek kosmetiky, než je právě řasenka a nejspíše každá z nás ví, jak těžké je sehnat tu pravou pro své řasy. Někdo dává přednost obřím kartáčkům a někdo je spíše na ty malé a umělé. Někdo zase hledá prodloužení a někdo spíše natočení. Někdo nedá dopustit na klasiku a někdo používá jen ty voděodolné atd.

Já jsem z těch, kteří mají raději kartáčky menší a vůbec mi nevadí, když jsou ještě k tomu umělé. Bohužel takových je stále dost málo a poslední dobou se do drogerií sypou jen takové, které mají kartáčky jako štětky na wc. S těmi si akorát opatlám celé líčení a nikdy se s nimi nedostanu až ke kořínkům řas. Proto moje srdíčko jásá pokaždé, když se objeví kartáček, který mi prostě jasně bude vyhovovat a tak s nákupem nikdy neotálím. Co když se ale pokazí něco jiného než kartáček?


Dnes bude řeč o dvou řasenkách, které bych měla milovat, ale nějak mi to nejde. A v řádcích níže se dozvíte proč. Krizitovat budu Miss Manga od L´Oréal a Vampire Mascara od Dermacolu. 


Jako první si postěžuji na Miss Manga, jejíž kartáček je přesně to, co potřebuji. Malý, zúžený a ještě k tomu umělý. Není snad lepší kombinace, kterou bych si dokázala představit. Řasenka udělá řasy opravdu nádherné - prodlouží, natočí, vydrží celý den, skvěle se odličuje, neopadává pod oči, nevadí jí lehké sáhnutí si do oka... prostě ideál. 
Bohužel, co soudruzi v L´Oréal zmršili úplně, je ohebný "kloub" hned za kartáčkem. To je Vám taková ta věc, která zajistí perfektní obtisknutí řas na horní víčko hned, jak na řasenku malinko přitlačíte. Prooooč?! 
To mě rozčiluje při každé aplikaci tak moc, že jí používám už jen zřídka a jen tehdy, když si nedávám žádné stíny, abych mohla přebytečnou barvu na víčku pohodlně otřít.


A druhou výtečnicí je Dermacolka, která se sice neohýbá, ale za Boha mi prostě nejde odlíčit. Respektive se tváří, že odlíčená je, ale jakmile ráno vstanu, tak vypadám jako panda. A opět nechápu a ptám se proč?  Když ji odličuji, tampónky jsou čisté a řasy také, ale každé ráno se někde objeví a mohu odličovat oči znovu. Opět jedna z věcí, která mě rozladí tak moc, že jí zavřu do šuplíku a odmítám se jí dalších čtrnáct dní dotknout. Přitom dělá nádherně dlouhé, husté a přitom neslepené řasy. Achjo.. 

Zajímalo by mě, jestli máte s těmito nebo jinými řasenkami podobné zkušenosti a pokud máte Miss Manga, tak jestli Vás také tolik vytáčí to její ohýbání... ? :) 

6 komentářů:

  1. Nikdy jsem neměla :) dost zvláštní aby se to ohýbalo , to by mě štvalo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mě to stojí hromadu nervů. To je "vejmysl" k ničemu.. :D

      Vymazat
  2. mě naopak vyhovují velké a nejlépe umělé kartáčky, takže tyhle řasenky by u mě moc neuspěly. teď jsem si dost oblíbila řasenku Wonderfull od Rimmelu a Avon SuperShock je moje milovaná stálice! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na SuperShock neslyším chválu poprvé.. asi budu muset zkusit. Děkuji za tip! :)

      Vymazat
  3. upřímně mě vyhovují velké štětky na záchod :D Umělé kartáčky mi vždy slepují řasy a vypadá to nepřirozeně...asi jsem jediná, které to dělá problém no :D
    Jinak mlinký umělý kartářek má od Maybeline ta růžovozelená řasenka, nevím přesně název, tak bys jí mohla zkusit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maybellinku jsem si pořídila před pár dny a zatím jsem z ní na rozpacích, ale třeba ještě změním názor. :)

      Vymazat

Děkuji za všechny Vaše komentáře! :)