22. května 2015

Čistíme štětce s Ebelin

Ahoj všem! :)

Mytí štětců je pro mě při jejich současném počtu spíše otrava a tak jsem se zaradovala, když se v drogériích objevil čistitč štětců ve spreji od Ebelin. Většina z Vás o něm už slyšela nebo ho máte dávno doma, ale až teď, po delší době používání, jsem se rozhodla sepsat pro Vás své dojmy.


První problém byl čistič v drogérii vůbec najít. Hledala jsem ho po všech ragálech a asi třikrát jsem ho měla na očích, ale protože němčinou úplně nevládnu, tak jsem podle obalu prostě nepoznala, že se jedná právě o něj. Pokud už se chystáte na lov, tak hledejte přímo u štětců. 


Na obalu se dočkáte krátké instruktáže a upozornění na možnou alergickou reakci. Složení čištiče tak sotva bude nature friendly, ale protože výborně plní svou fuknci, tak jsem schopná mu to odpustit. 


Samotná lahvička s roztokem je poměrně malinká. Na každodenní čištění všech štětců to není, protože byste ho brzy vyplácali celý. Na štětce na oči stačí dva stříkance, ale pokud se pouštíte do velkých a hustých kabuki štětců, tak je třeba těch stříkanců i pět nebo více. 
Čistič můžete použít na štětce se všemi druhy štětin a také na houbičky. Na ty jedinné se mi čistič neosvědčil. 


Štětce čistím jednou za dva až tři dny. Obvykle hned po víkendu, který trávím mimo domov. Štěce jednoduše nastříkám, nechám minutku odležet a pořádně otřu do ručníku nebo kapesníku. Make-up i oční stíny vyčistí perfektně. Dokonce odstraní i barvu z bílých štětin ze štětce na tvářenku. Poradí si i s usazenými Color Tattoo nebo korektory. Jediné, co opravdu nedá, je barva rtěnek ze štětce na rty, ale tam mi barva obvykle nejde dolů ani šampónem (Pokud máte tip, jak si s tím poradit, budu ráda, pokud mi ho napíšete dolů do komentáře. :)).  
Čistič je trochu cítit alkoholem a stejně tak po něm chvíli voní i štětce. Ty usychají poměrně rychle a za dvě hodiny už se můžete znovu líčit, Vůně do jednoho dne sama vyprchá. 
Trochu jsem se bála, co bude čistič dělat s přírodními štětinami, ale není třeba se toho bát. Nijak je nevysušuje ani neláme. 

Celkově hodnotím čistič velmi kladně. Momentálně se blížím kde dnu a určitě si pořídím další. Je to rychlí zpsob vyčištění i dezinfekce a hodí se i na cestování, když máte rádi své štětce pořád čisté. 
Jednou za čas je třeba štětce stejně umýt ve vodě s šampónem, ale s tímhle čističem se to dá úspěšně odložit. :) 

Používám ho na štětce značek Sigma, Petra Lovelyhair, Rech Techniques, Hakuro, štětce z Ebay, Sedona Lace, Bdellium Tools a další značky. Problém nebyl u žádného. :) 

Máte s tímto čističem zkušenosti? Chystáte se ho koupit nebo Vás nechává chladnými? :) 



1 komentář:

  1. Mám ho doma, ale moc ho nepoužívám. Děsně mě vytáčí ta parfemace, která se štětce drží až dokud ho neumyju pěkně postaru, vodou. Na malé štětce je docela fajn. Čištění velkých štětců je ale tak trochu zkouškou trpělivosti :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny Vaše komentáře! :)