10. června 2015

Kosmetické novinky #1

Ahoj všem! :)

Články s nákupy a novinkami čtu asi nejraději a protože byly poslední dny na novinky celkem bohaté, tak si dnes jeden takový článek dáme.


Z daleka se tu nejspíš neobjeví vše, co jsem si v poslední době pořídila, ale bohužel  na některé věci jsem určitě zapomněla... 


V Dm jsem poprvé narazila na vlasovou péči od Swiss O.Par. Moje vlasy v tepleším počasí trpí na sušší konečky a protože z drogérie mám vyzkoušené téměř všechny balzámy, tak to chtělo obměnu. Balzám s arganovým olejem slibuje hydrataci a výživu, ale zatím čeká na vyzkoušení. Určitě se můžete těšit na bližší recenzi. 
Na vody ve spreji jsem narazila až loni a dělaly mi společnost celé léto. Letos jsem nějak podcenila počasí a o víkendu bych dala cokoli za trochu schlazení, takže jsem naběhla do Dm a pořídila si sprej od Baley. Tahám ho sebou v kabelce a je to teda vynález za všechny prachy...:) 
A nemohla jsem si nechat ujít novinku od Schwarzkopf, která má zajistit lesklejší hřívu.. Opět čeká na vyzkoušení, protože mám otevřených asi pět podobných produktů, ale hned co jeden dopotřebuji, vrhám se na něj


Pokud používáte zelenou řadu Biodermy, tak v lékárnách Benu mají momentálně akci 1+1 na Sebium AKN. Dvě balení mě tak vyšly na někjakých čtyřista korun, tak jsem doplnila zásoby. 
A protože jsem vždy od pátku do pondělí mimo domov, tak už mě přestalo bavit tahat sebou haldu tampónků a odličovač na oči. Momentálně zkouším tyhle vhlčené polštářky od Baley, které jsou určené právě na odstranění očního make-upu. Prodávají se ve dvou variantách - s olejem a bez oleje. Já si pořídila ty bez oleje a nejspíš se vrátím i pro ty druhé, protože tyhle si moc neporadí s voděodolnou řasenkou, kterou na léto používám skoro pořád. 
V YR mají celkem příjemné slevy na péči o chodidla. I když nenosím otevřenou obuv, tak stále svým nohám ráda dopřávám péči a proto jsem se rozhodla vyzkoušet chladivý gel pro unavené nohy. Zatím mohu jen říct, že krásně svěže voní, ale na své vyzkoušení stále čeká. :)


Z YR mám také ráda jejich parfémované vody. Po kokosu a zeleném čaji jsem neodolala ani malině. Je to sladší, ale lehká vůně tak akorát na léto. 
Novou řasenku od Maybelline jsem si koupila na základě pár doporučení, které jste mi nechali v komentářích u předešlých článků a zatím mohu říct, že má perfektní kartáček, jen toho s těmi řasami nic moc neudělá. Stále ji ale používám a dávám jí tak šanci překvapit. 
A od MACu jsem neodolala Paint Potu v temné burgundy barvě. Párkrát jsem ho už vyzkoušela a zatím z něj nijak nejásám, Brzy se můžete těšit na bližší recenzi. 


A nakonec nesmí chybět ani pár produktů na rty.
Balzám od YR jsem přihodila k nákupu jen tak, abych měla co do auta. Voní vanilkově, na rtech je příjemný a plní svou funkci. Na balzám za padesát korun je to slušná práce.
Také jsem se rozhodla dát konečně šanci červené barvě, Byla jsem tak moc přesvědčená, že mi nesluší, že jsem ji prostě nekupovala. Potom se ke mě ale dostal tester pár rtěnek od Misshy, kde byly i dvě červené a tak jsem je nosila jen párkrát po doma, abych si na ně zvykla a od příbuzných a kamarádů jsem s nimi sklízela celkem úspěch. Nakonec jsem se rozhodla moc neinvenstovat, ale zkusit nějaké levnější a vybrala jsem si dvě od Alverde.
Také jsem dost dlouho toužila po nějakém výrobku od Bobbi Brown a nakonec jsem zvolila takový rtěnko-balzám v přirozeném odstínu a rozhodně to nebyl krok vedle. Tak příjemnou a hydratační rtěnku s tak pěkným odstínem jsem dlouho neměla a pěnez rozhodně nelituji.


A to by bylo pro novinky vše. Musím říct, že si teď dělám radost celkem často a tak se na několik podbných článků během léta můžete určitě těšit. Největší radost mám z rtěnky  Bobbi Brown a také z parfémované vody. Obojí mi bude dělat společnost celé prázdniny. 

Čím jste si udělali radost Vy? :) 

2 komentáře:

  1. voda je spreji od Baley je fakt skvělá věc na léto, dokonale osvěží kdykoliv a kdekoliv :)) a ty balzámky od YR naprosto zbožňuju, mám doma kokos a malinu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám ten balzám prvně, ale zatím se jeví moc fajn. Určitě si pořídím ještě další. :))

      Vymazat

Děkuji za všechny Vaše komentáře! :)